Surf reportaža Medulin 2009

surfanje u medulinu

surfanje u Medulinu

Odlučili smo da idemo tek u petak navečer, jer me je Postonjski nazvao popodne i nabrijao. Pošto prognoza za valove izlazi svaki dan u jedan, ova zadnja je pokazala jako dobre uvjete za subotu. Morao sam se popodne u 6 naći s kupcem za moje 4.7 i jarbol tako da nisam mogao krenuti prije. To sam riješio, zaradio novaca za put i ja i Kate smo lagano krenuli navečer.

Došli smo tamo u 2 ujutro, naravno spavali u autu nakon par piva i čekali jutro…Ujutro smo bili skoro među prvima na spotu, naravno prije nas je došlo nešto Slovenaca. Nisu mi se uvjeti odmah svidjeli i bio sam preumoran pa sam odspavao još jedno sat vremena. Kad sam se probudio prvo što sam vidio bili su valovi. Diglo je dosta i nisam uopće razmišljao što dalje. Uzeo sam dasku i ušao u more. Bilo je super, konstantni setovi do 2, 2 i pol metra, vozilo se na obe strane i bio sam oduševljen. Oko podne sam izašao da odemo na ručak i da se malo odmorim. Sve je bilo super, osim što je spot u kampu i to onom nudističkom dijelu.
Kamp je nažalost bio pun ko šipak i doslovno nisi mogao gledat u niti jednu stranu, a da ti nije u oko upao neki goli, izdepilirani, pederkasti digić. To je izgledalo strašno, bili su doslovno na svakom koraku. Nemaju nimalo stida, čak idu i u restoran totalno goli. Najgore je bilo kad su ujutro svi vidjeli da se surfa pa su došli pogledat i to…Bilo ih je u jednom trenutku sigurno više od 50 odmah tu na plaži. I sad ti plivaš, hvataš val i ono u što si prisiljen gledat su spolovila tih staraca. Užas!

Surfanje Hrvatska Medulin slika
Surfanje na valovima u Medulinu

Uglavnom, popodne je došao Kuten, a većina ljudi je otišla. I tad kad su se svi pokupili su došli predobri uvjeti. Vjetar je totalno pao, a valovi su se izravnali i bilo je predobro, a ja i Kuten sami!!! Imali smo brdo dobrih vožnji i izašli iz mora kad je pao mrak sa smiješkom na licu. Navečer smo prespavali ponovo u autima i čekali nedjelju ujutro. Ujutro je bilo dosta manje, ali čisto, bez vjetra i zabavno. Nakon toga smo krenuli doma. Surfati možete s nama u Medulinu na prognozama, ili možete ići u Maroko na prave valove, kako bi stvarno osjetili pravu stvar!